FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

Etiketler

Koyde Annemi Siktimyutuphikayeleri Sinem Geyyyyy Halamin Torunu Ile Tarlada Sikis Yutub Hayvan Seks Hikayeleri Sitenin Kapicisinin Kizi Siktim Kocakarisexhikayeleri Seks Hikayesi Dedesi Ile Resimli Lezbiyen Kaynana Hikayesi Kaynana Damat Porno Hikayeleri Indir Delik Don Hikayesi Sikiwime. Rus Yasli Yengeye Masaj Hikaye Hikaye Sex Baldız Gay Hayvan Porn Hikayesi Gelin Kaynana Lezbiyen Sikis Hikaye Seks Hikayeleri Gelin Gayinbaba Kizkardesimleseks Pornhikayelleri Zorla Sikilenlerin Kekayesi Gaylarin Hamamda Buyuk Yarak Meraki Hikayeleri Kayinbabasiyla Istemiyerek Sikisen Kadin Sex Itirafi Ankarada Seskhi En Iyi Super Karimin Yengesi Ve Teyzesi Sex Hikayeleri Sisman Annemle Beraber Olduk Efemine Porno Seyret Pnrnoyukle Cd Pasif Gay Sex Hikayeleri Cok Yasli Dede Es Cinsel Sikis Cinci.hoca.beni.zorla.sikti.hikaye Koylu.annemin.yirtik.pijamasi.ensest.hikaye Olgunkarimin Sexs Hikayesi Amcam Sikti Ah Oh Cache:ztwtcshjmtoj:search.snap.do/?category=web&p=2&st=&ic=1&q=kucuk+kizlarin+sikisleri Seskshikayeleri Gotumu Kaynatama Verdim Ebe Nine Ensest Hikayeleri Evdekimseyok.insan.kopek.sikis Uyurken Sikis Evde Kimse Yok Mu Dede Es Cinsel Sikis Bavyon Tuvaletinde Zenci Barmen Yirti Beni Sex Hikayem Youtubesikishikayesi Youtube Porno Hikayekocamin Babasi Hayvanlarla Sex Hikayeleri Resimli Hareketli Kufurluresimli Sikishk Kaymak 2018 Sex Hikaye Cache:5lhhrktv1agj:www.sexhikayebul.info/gelin_siken_zenci_evde_kimse_yok.xhtml Karisina Uyurken Tecavuz Ettirenler Porno Hikaye Yepyeni Sikis Hikayesikayinpeder Gelin Geliniyleporno Sikisresimlihikeyeleri Trevestlilerin Hikayeleri Pirnohikayr Kayinsekshikye Enssekshikayeleri Babaanne Banyo Sex Hikayeleri Hayvan Sex Hikayeleri Rezimli Annanne Torun Sexs Hikayesi Animal Pornohikayeleri Lezbiyenhiksye Dul Pornhika Babakizsekshikayesi Koca Gotlu Bacim Seks Hikaye Uzun Seks Hikayeleri Kayinpeder Gelin Cinci Hoca Kaynana Grup Seks Annemiamcamsikiyor

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Slm millet ben bunu yazarken arkadaslarım var ben 22 yasındayım adım eda ve yanımda bulunan 4 arkadasım var. biz bursada bir sirkette calısıp okuyanbırıyım ve calıstıgım sırketın en bakımlı ve en guzel yavrusuyum diger arkadaslarım okuyup calısıyor ama ayrı okullarda okuyoruz bız evde 4kız kalıyoruz ben seks duskun bır kızım ve herseferın bırıyle yatmak ısterım ve bunu yapmak ısterım serife dıye bır arkadasım var 21 yasında bilgşsayar bolumun de okuyor o da benım gıbı seks hastası bız ıkımız aynı odada kalıyoruz aynur ve burcu yan odada kalıyor ben hale ıle hemen hemen hergece hale sevısıy
Ranzanın alt katında yatanın teyzemin kızı olduğunun farkındaydım. Ama aklımdan hiç böyle bir düşünce geçmemişti daha önce. Ta ki çamaşırlarını askılara asmaya, oraya buraya bırakmaya başlamadan önce. Oysa her zaman onu kardeşim olarak görmüş, güzelliğini de böyle algılamıştım. İnsanoğlunun zaaflarından biri olmalı mutlaka cinsellik... Suçsuz olduğumu söyleyemeyeceğim, yaptıklarımın doğru olduğunu da. Ortada bir kışkırtma vardı, bende buna tepki verdim yalnızca. Tatile çıkmadan önce bazı hareketlerden anlamıştım aslında. Teyzemin kızının cinsel dürtülerinin olabileceğini. Beni görünce abiciğ
ben askerliğini yapmış serbest meslekle uğraşan 25 yaşında biriyim. Biz üç kardeşiz benden küçük erkek kardeşim ve liseye başlayan kız kardeşimle normal bir yaşam sürüyorduk. Ben sexe çok düşkün biriyimdir. Çok kızla beraber oldum.Ben bu ertelenen kpss ye çalışıyorum. Yani tüm günüm evde geçiyor. Daha önceleri evde durmadığım için camında çok sıkılıyordu erkek kardeşim eve yatmadan yatmaya gelirdi. Babam ışte annem ise komşulara parayla sattıkları el işi yapmaya giderdi. Kız kardeşim saat 2 gibi eve gelir bende ders çalışmaktan bunalmış bir vaziyette kitapları bir kenara bırakıp kardeşimle il
Günlerden bir pazar günüydü. O gün yine diğer günler gibi sıkıcı geçecek diyordum kendi kendime. Yolda işe giderken "acaba biraz dolaşsam mı?" diyordum. Çünkü çalıştığım mağaza saat onbirde açılıyordu ve saat dokuz buçukta ben Taksimdeydim. Bir an baktım ki patranomun yeğeni Fatih, mağazayı erken açmıştı ve bende içeri girdim. İçeride bir tane bayan müşteri vardı. Sarışın bir yetmiş boylarındaydı. Kendine etek ve body bakıyordu. Derken her zaman ki müşterilerden biri zannettim. İlgimi fazla çekmedi. Ama mağazanın içinde dolaşırken bir ara göz göze geldik ve bu benim çok hoşuma gitti. Ve yanlar
Selam ben mavili.Bu bir yaşanmış hikayedir.Kesinlikle uydurma, hayal ürünü değildir.Hikayenin kahramanları ben ve eşim.evliliğimizin altıncı yılını doldurduk ve bu altı yıl ilk zamanları utangaç daha sonraki yıllar iyice çığrından çıkan fantazilerle dolu bir altı yıl.size en son yaşadığımız, ancak porno oyuncularının para karşılığı oynayacakları (o da her pornocu oynamaz) maceramızı anlatacağım. o gece yine bilgisayarın başına geçmiş porno siteleri geziniyorduk(ki yaşadığımız tüm fantazileri bu sitelerden esinlenerek yaşadık) gezinirkende birbirimizi iyice tahrik ediyorduk.öpüyor yalıyor ve ok
Adım Derya. 21 yaşında emer kısa saçlı güzel kalçalı bir dilberim. Bundan 1 sene önce bir partide tanımadığım biri sarhoşken kızlığımı bozdu ve bunun ardından bana porno filmlerde oynamayı teklif etti. Bende kabul ettim. Bu işten para kazanma fikri hoşuma gitmişti. Sadece beni sikeceklerdi. Sonra bir gün beni aradı ve film için kazaskere gelmemi söyledi. Bende gittim. Beni görünce evindi ve içeri aldı. Gittiğim ev iki odalı, küçük bir apartmanda giriş katıydı. Odalarda sadece yataklae ve kameralar vardı. Birde mutfağı vardı. Bana çay ikram etti. Biraz sohbet ettik ve e kadar alacağımı sordum,
|ben koray ünv.öğrencisiyim bu olay başıma geçen hafta gelid bizim sınıfta afet gibi ayrıca mankenlik yapan bi kız vardı matematik dersinde anlamadığı için beni çalıştır dedi sarışın aptallardan neyse evine gittik mini eteği ile beni karşılamıştıı şaşırmadım çümkü hep giyerdi neyse biraz muhabbetten sonra bana çektirdiği resimleri göstermiştii bikinili falan ben deli olmuştum benim ufaklık şaha kalkmıştı oda gördü bi gülümseme patlattı ders çalıştırıken bacakları bacaklarıma değiyodu zaten mini kilodu falan gözüküyodu ben banyoya gidip hemen asıldım sonra tekrar çalışırken 10 dakka sonra ben b
merhaba ben bu hikayeyi ankaradan yaıyorum.bir yeni taşındığımızmahhalede bir güzel bayan vardı ve bütün mahhale peşinden koşardı ama kızkimeseye pas.vermezdi.birgün bizimkiler pikniğe gittiklerinde kız bizim evegeldi.yanlız olduğunu söyledi ve benle tanışmak istediğini söyle.oturupkonuştuktan sonra kız evi gezmek istediğini söyledi evimiz iki katlı idi ve altkattan başladık gezmeye.ben yanlışla tabikide :=))) kızın poposunu elledim vekız ses çıkarmadı.daha sonra annem gilin odasına geçtik ve kıza güzelsin vslaflar söyledim.kızın üzerinde dar ve kısa bir etek vardı.benim oğlan zaten taşgibi ol
Merhaba, ismim Kenan ve 26 yasindayim. Esimin ismi Arzu ve 3 yildir evliyiz. Esim 178 boyunda,esmer bi affet! Mükemmel bacaklari ve harika dudaklari var.Esminle 5 yilldir birlikteyiz. Aramizdaki seks hayatimiz sinirsiz. Evlenmeden önce bana kendini verdi. Verdi ama vermeden önceye birbirimizle yapmadigimiz sey kalmamisti. Esim kendini yalatmaya bayiliyor. Sikis öncesi oyunlarimiz herzaman mükemmeldir. Misal: Ayaklarini yalamama ve götünü yalatip, siktirmeye bayilir! Haftasonlari pornp filimi alip, orda gördüklerimizi uygulamaya baslardik! Esim, beni bosaltmak icin hersey yapiyordu. Yani, hayal
|Kılıç Balığı “M” YAKLAŞIK 1,5 YILLIK EVLİ İDİ, KOMŞUMUZDU, HEMEN YAN BİNAMIZDA OTURUYORDU. “M” HENÜZ ÇOCUK SAHİBİ VEYA ANNE ADAYI DEĞİLDİ, DURUMU MAHALLENİN KAŞARLARINA SORDUĞUMDA, “M” O’NLARA : “ BEN DURAMAM, İYİCE SEKSE DOMAM LAZIM” DİYE İFADEDE BULUNMUŞ!!! “M” UZUN BOYLU, HAFİF KIVIRCIK SAÇLI, ÇOK ZARİF, 25 YAŞINDA VE HER ŞEYİYLE MÜKEMMEL BİR KADIN İDİ...BEN İSE 30 YAŞINDAYIM, O ZAMANLAR İŞSİZDİM. “M” İLE ARASIRA GÖZ GÖZE GELİYORDUK. BEN UTANIP BAŞIMI ÇEKERDİM, “M” ISRARLA BANA BAKARDI. GÖZLERİN
meraba ben ankaradan saltakinişyerim 6 kişinin caliştigi bir ofis patronumuz memet bey 40 yaşlarında sapıkbirigenelde saat 6 mesai biter. gene böyle bir gün cıkmaya hazırlanırken memet beybeni odaya çagırdı ve odayı kilitledi şaşırdım ama tepki vermedim.Biraz tehditbiraz pohpohlamayla kucağında buldum kendimi. Ben biraz nazlandım ama zor hemen sikini çıkartıp suratıma dayadı epey emdimartık ok yaydan çıktı . Koltuğa domalttı ve sikmeğe başladı hemde götten sikikalın allahtan kısa idi.bende zevk almaya başlamıştımki boşaldı. Hemen ağzıma alıp kaldırıp benibecermesini isteyecektimki cebi caldı k
Canım Yengem Sex Kölem İki gün önce amcamlar bize misafirliğe geldi 2-3 kalacaklarını söylediler.Gece yemek hazırlıkları yaparken bende yardım ediyordum bu arada yengemin hafifce gecerken bana sürtündüünü hissettim ama yanlış anladıımı zannettim(bu arada yengemin gçtüne de bitiyorum lokum gibi)gece aynısı olunca bişey lduunu hissettim artık. Bir gün sonra sabah babamla amcam işyerine gittiler babamın annemle yengemde pazara çıkacaklardı 5-10 dk geçmedi yengem gelip cüzdanını unuttunu alacanı söyledi annemin pazara gittiğini orda buluşup alışveriş yapcaklarını söyledi bu arada ayağını bu
Ben 20 yaşında 1,80 kumral ela gözlü bir gencim ismimi açıklama gereğinde bulunmuyorum ben size unutamayacağım bir dağ fantazimi anlatacağım çıktığım kız esmer seksi biriydi onunla yaklaşık iki haftadır çıkıyordum fakat benim amacım sevgili değilde biran önce nasıl onu yatağa atardım düşüncesiydi palandöken kayak merkezinde arkadaşlar parti vermişlerdi ve benide bu partiye davet etmişlerdi bende kız arkadaşımı alarak partiye gittim partide her şey yolunda gidiyordu ta ki içkileri içene kadar içkilerden sonra kız arkadaşım başının döndüğünü biraz hava almak istediğini söyledi bende onunla berab
Her Taraftan Ben 22 yaşında genç bir kızım. O zaman 20 yaşında iri göğüslü büyük popolu ve uzun boylu esmer sarı saçlı bir kızdım. Gelelim hikayeye ben her hafta sonu bir yerlere gitmeyi çok severim ve o hafta sonuda piknik yapmak için ormana gittim. Temiz hava yeşillik çok harikaydı. Yanlızdım ve bu sıcakda böyle duramazdım. Yemeyi hazırlayıp yedim. Biraz dolaştım yemek yediğim yeri toplayıp üstümü çıkarıp yem yeşil çimene uzandım. Çırıl çıplak!!! Sonra bir ses duydum üstümü örtmeden 4 adam gördüm. Hepside çıplakdı! Biri şişko biri uzun sikli biri kaslı deww yarraklı diğeride ufak te
Babası olmayınca... merhaba! ben 19 yaşındayım. istanbul`da okuyorum. size bu sene basımdan geçen taze bir olay anlatayım. benim bir kız arkadaşım var. yazlıklarımız yan yana. onunla yazları yiyişiriz. ama kız kayseri`li olduğu için fazla ileri gitmeye asla izin vermiyor. zaten bir de babası var. Tam bir kız babası. kız ne zaman dışarı çıkmak için izin istese bin bir zorluk çıkartıyor. neyse yaz bitti. evli evine köylü köyüne gitti.biz tabi iletişimi koparmıyoruz. telefonla falan hep görüşürüz. bir gün beni çok özlediğini söyledi. kayseri`ye yolun düşer mi diye sordu. kayseri neresi, ista
Adım yavuz ve bu hikaye tamamen gerçektir.23 yaşındayım ünv sondayım.edirnede okuyordum.yengemlerde istda ama edirneliler akrabası ölmüştü.annelerine gitmişti.yengem 33 yaşında taşgibi bi karıdır.amcamın karısı.neyse.amcam telefeondan aradı yengen bi kaç gün sende kalsın hem sanada yemek yapar benimde işlerim var anlarsın ya....amcam yine bi orospu düşürmüştü.çok çapkındı.ama yengemede yetişiyordu.neyse yengem okulda beni bekliyordu.edirnede minibüsler ufak tıklım tıklım yağmurda yağınca dedik beklemeyelim.minibüse bindik.aynur yengem bindi bende arkasından zaten kazık gibi olmuş sikim tam kal
Anneannem ve Ben... Bundan 5 yıl önce(17 yaşındayken)_. Tatil günlerinde genellikle ailem çalışıyor olur. Bu yüzden beni bazen anneannemin yanına bırakırlar. Anneannem 60 yaşında bir hatundur. Genelde evde olduğundan sadece pantolon ve bol bir gömlek giyer. Özellikle eğilince memeleri görünür ve ben de azarım. Bir gün yerdeki bir şeyi almak için yer eğildi ve götünü görünce dayanamadım. Birden arkasına geçivermişim. Önce şaşırdı ve "napıyorsun sen?" dedi. Ben de yalvardım, ona bunu ne kadar istediğimi söyledim. İlk başta "hayır" dediysede sonunda ısarımı kıramadı. Soyundum. Üstümde bi
İygünler ben Antalyada oturan sarı saçlı ela gözlü 187 boyundayım bu olay ben 17 yaşındayken gerçekleşti.O zamanlar bizim ewin ordaki bi spor salonuna üye olmuştum ve wücut geliştirme ve benzeri şeyler yapıyordum.Aslına bakarsanız benim için wücut geliştirmekten çok ordaki tayt giymiş kadınlar ilgilendiriyordu.İşte birgün sarı saçlı düzgün fizikli birkız dikkatimi çekti anlaşılan yeni üye olmuştu.Ama ne söyliyim esneme hareketleri yaparken götü öyle bir kabarıyordu ki anlatamam işte ben tabi kızla tanışmak için deliriyordum ama spor salonundada yanına yanaşmaktan utanıyordum ne diyim.Bundan bi
Deneyimim Lisede okurken götü küçük göğüsleri büyük bir kız vardı. Adı müjgandı. Hani Ahmet Kayanın vardı ya bi şarkısı: O mahur beste çalar, müjganla biz yalaşırız. Aynı o tip. Bu kıza teklif ettim. Nerden bilebilirdim ki yarak düşkünü bir kaşarlanmış fındık içi olduğunu... Neyse sizi sıkmayım. Bi gün benden kendisini sikmemi istedi. ben de onu götüne 20 50 motor yağı sürdüm ama göt o kadar küçüktü ki, sanki içerde biri var, kapıyı açmıyordu. 20 dakika sonra sokmayı başardım. Bu arada motor yağı kararmıştı. Artık hissetmiyordum. Kızın ``yandım yandım,su yok mu? göremiyoru
İsmim baha 28 yasındayım. yıllardır kendi yas gurubumdan pek çok kız arkadaşım oldu. fiziğim ve mesleğimin itibarı ile hep kızların ilgisini çektim. ama o aradığım ilişkiyi bir türlü yakalayamamıştım. birlikte olduğum kızlar beni öncelikle geleceğini garanti altına alacak bir koca adayı yada benim tabirimle bir av olarak görüyorlardı. ne olduğunu bildiğim kızlar bile bana gelince birden evlenme çağında saf genç kız ayağına yatıyor yada en ateşli sevişmeleri bile evlenmek için bir yol olarak kullanıyorlardı. hatta son zamanlarda artık kızlarla birlikte olmamaya karar vermiştimki iş yerimde onun
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye